|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 26, 2011 17:56:15 GMT
Hej alle i vidunderlige mennesker
Så vil jeg lige lave denne her tråd, hvis du sidder inden med en eller anden kanon ide til endte en tråd eller et mindre plot til Mimi Cinderella van Dall ^^
Jeg kan lige så godt kan sige med det sammen at der findes næsten ingen ideer der er for tossede eller for langt ude Da jeg elsker at sende mine karakter ud hvor de stort set ikke kan bunde
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[glow=red,2,300]Bassi info:[/glow]
Mimi Cinderella van Dall:
- Menneske
- Tjener i forældrenes resturan Dust
- Medlem den lokale teater gruppe
- Single
- 20 år
- Oprigtigt fra Spanien
- Hendes blodtype er en af de mere sjælden. Nemlig O rhesus negativ, hvilke betyder, at hun kun kan modtage blod fra andre med den sammen blodtype.
- Kender intet til at der findes overnaturlige væsner/tro ikke på der findes sådan nogen.
Personlighed: Hun er lidt svær at finde ud af, hvis man ikke kender hende. Godt nok er hun en åben og imødekommende person, men hun vil gerne se folk an, før hun kalder dem for hendes venner. Når man lære hende at kende, vil man også finde ud af hvilket glad menneske hun er. Hun har næsten altid et smil på læben, medmindre hun koncentrere sig eller har en dårlig dag. Hun har en dårlig vane med at svare igen eller sige sin mening, men hun mener det næsten aldrig ondt. Hun er på ingen måde genert, selvom hun nogen gange kan virke sådan, fordi hun er stille til tider. Hun er ikke typen der lyver, og prøver hun på det, begynder hun at kigge væk og falde over ordne. Hver gang hun bliver vred, kan hun ikke styre den. Hun råber og stamper i gulvet og ofte kaster hun med det hun har i hænderne, eller lige kan gribe ved første øjekast. Hun kan nemt blive forvirret, især når hun læser og folk prøver at komme i kontakt med hende. De kan snakke i øst, mens hun svare i vest og bagefter fatter hun intet. En dårlig vane hun har, er at hun taler med sig selv, eller til bogen hun læser i. Når hun er alene, kan hun finde på at tale til selv et træ. Hun kan til tider være meget lalleglad og fjollet, især hvis hun er sammen med sine venner. Men hvis hun får en sårerne bemærkning så svare hun bare nomalt igen med en eller anden joke selvom bemærkningen egnelig har såret hende utroligt dybt så viser hun det ikke at den har det ligesom hun har svært ved at lukke nogle helt indtil sig.
|
|
|
Post by Nikolas Hjorth Schmidt on Nov 26, 2011 21:07:51 GMT
Ok ok here we go.
Først du ved jeg elsker de her piger. Rigtig meget.. Nå, når det er sagt så vil jeg komme til sagen..
Jeg har jo allerede lavet Niko, som vi har snakket om flirter med Mimi og at hun afviser ham flere gange.. Hviket bare gør at han prøver mere. Så der er vel ikke rigtig meget mere der lige PT.. Så må tiden vise hvad der sker.
Jeg laver jo også Frederik, og her ser jeg en god ven, hvis ikke bedste ven til Mimi.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror godt det ville kunne ende med det, selvom hans fætter flirter sådan med hende. Lige som jeg også laver Jasper.. Som uden tvivl også ville blive en rigtig god ven til Mimi.. Det er faktisk lidt synd for Niko at hun har hans to fætre på sin side
Ok til Ashley..
Jeg kunne godt se en flirt mellem hende og Jasper. Bare fordi jeg tror de ville være vildt søde.. Sådan lidt, de flirter, men er ikke sikker på de tør.. Ja you know..
Ashley kunne nok også godt være venner med Niko og Frederik.. Hvor tæt og sådan det ved jeg ikke Det må vi jo lige se på hen af vejen
Hvad siger du???
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 26, 2011 21:37:16 GMT
Ja, det ved jeg godt at du gør med de her to piger sweety ^^
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Niko og Mimi Som du selv nævner det med han flirter med Mimi og hun afviser ham.. Er en ide, som jeg er helt med på (hvilke du højt sandsynligt godt vidste jeg ville være ^^) Ellers så ja, må vi se hvad det hele ender med..
Frederik og Mimi Jamen jeg har faktisk lidt de sammen tanker omkring de to ^^ Især da de svinger så godt sammen, som venner som de normalt gør... Men igen så er det ikke sikker at det også sker herinden selvom chancerne ikke er særlige store for det ikke kommer til at sket xD
Jasper og Mimi Igen så er jeg enig og især da de to har forkærlighed for en del af de sammen ting Så ville det næsten være helt underligt hvis de ikke udvilker en eller anden form for venskab o.o
To bad for Niko at hun har hans fætter på hendes side xD (You know I love that boy)
Jasper og Ashley I know... Men igen så tro jeg, at du har ret det ^^ På den anden side, så flirter Ashley med alle, som hun synes der bare er lidt "værdig"/oppe på hendes standdart for det you know
Frederik og Ashley Faktisk så har jeg en eller anden underlig fornemmelse (spør mig ikke hvorfor eller hvor den kommer fra o.o) at Frederik nok er en af de få personer, som kan sige stop til noget som Ashley har gang i og hun stopper med det lige med det sammen O.o Måske kan de kender til hinanden i forvejen/havde mødt hinanden igennem de sidste 200 år hvor Ashley og hendes familie flyttede til staterne (med mellemrum har hendes familie også havde boede tilbage i England)
Niko og Ashley Vi skal næsten havde prøvet de to af i en tråd på et tidspunkt ^^ Men et eller andet form for venskab der er ikke helt udelukkede, da de begge har et par ting tilfælles, som de kan li at lave Egentligt så kunne de også havde haft mødt hinanden førhen og lavet "balade", festede sammen igennem tiden You know what I mean by that ^^
Men vi skal næsten bare smide de forskellige ind i nogle tråde og se hvordan tingene udvilker sig (når den tid kommer) ^^
Hvad synes du selv ?
|
|
|
Post by Nikolas Hjorth Schmidt on Nov 27, 2011 10:21:04 GMT
Niko og Mimi Jeps.. Så er det på plads
Frederik og Mimi Det var jo nemlig det jeg tænkte.. Men igen, vi kunne også bare lade dem møde hinanden når det er, og så se hvad der sker mellem dem.. Det er faktisk også lidt sjovt
Jasper og Mimi Ja det er jo det, de har rigtig mange ting tilfælles.. Nogen gange skulle man tro de var i familie med hinanden
Jasper og Ashley I know.. Det er jo en af de ting jeg godt kan lide ved hende, at hun er så sådan Men Jasper er jo så heller ikke tl noget fast, hvert fald ikke lige nu..
Frederik og Ashley Jamen det lyder faktisk vildt godt, jeg er helt klar ^^ Men det viste du nok godt.. Men hvordan har du så mødt hinanden og hvad er der sket, er det bare klicket som venner med det samme?
Niko og Ashley Ja det synes jeg vi skal.. Jeg tror de kunne være mea sjove sammen Hvordan ja det må tiden jo vise. Men tror ikke det ville være noget hvor de hader hinanden.. Ja jeg ved hvad du mener.. Og jeg tror godt de kunne have mødt hinanden før. Fordi hvis hun er venner med Frederik, så har Ashley jo nok mødt hans færte
Men ja du har ret, lad os smide dem ind i en tråd og se hvad der sker mellem dem
|
|
|
Post by Dylan Carter on Nov 27, 2011 13:56:49 GMT
Sætter både Dylan og Analeigh til rådighed hvis du lige mangler nogle som dem (;
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 27, 2011 17:02:15 GMT
Niko og Mimi Jep det er det ^^
Frederik og Mimi Jamen vi skal næsten bare lade dem mødes og se hvad der kommer til, at sket selvom vi allerede nu har en fornemmelse af det (i det lange løb) xD
Jasper og Mimi Ja det skulle man næsten tro nogle gange om dem ^^
Jasper og Ashley Så passer det perfect sammen, at han heller er til det sådan lige nu... Godt nok har jeg min tvivl om Ashley noglesiden bliver klar til det o.O
Frederik og Ashley De kunne havde mødtes en del gange gennem tiden der er gået og ellers bare holdt kontakten ved lige via de forskellige måder, som der har været.. Alle detjalerne omkring de har haft mødtes første gang er jeg lidt lost med pt.. (Du ved hvordan mit hoved er når jeg har haft sådan arbejdes weekend, som denne her)
Niko og Ashley
Ja det er nemlig også mine tanker de kunne være xD Selvom der så nok ikke er nogle der er i sikkerhed når de to er sammen xD Men ja, det har hun nok så ^^ Selvom vi måske kunne sige at hun kun haft hørt om Jasper uden aldrig haft muligheden for at møde ham... Eller hvad siger du ? ^^
Men ja, lad os bare gøre det Niko min egne sweety ^^
Dylan Kan du ikke hurtigt fortælle noget omkring hvordan Dylan og Analeigh er eller bare lægge et link til selve deres profiler - sådan at jeg kan læse dem og se om jeg ikke kan komme på et eller andet ^^ Vedmindre at du sidder inden med en rigtig god ide til et plot eller en tråd
|
|
|
Post by Dylan Carter on Nov 27, 2011 17:18:23 GMT
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 27, 2011 18:14:16 GMT
Dylan og Mimi De er to kommer fra så forskellige "verderne" (indenfor et menneskelig synpunkt) da Mimi altid har været en af teater "nørderne" mens han har/er en sports nar i hendes øjne (Eller retter sagt hun har aldrig rigtig brudt sig om sports dudes ) Det kunne næsten være sjovt at lade de to mødes i en tråd på et eller andet tidspunkt for at se hvordan tingene udvilker sig ^^
Analeigh og Mimi Bliver nød til at spørge har Analeigh altid boede i byen eller er hun tilflyttede ? Grunden til, at jeg spørg er fordi at det ikke fremgår af hendes profil
Dylan og Ashley Sorry, men hun vil blot se ham, som noget af det væreste der findes og længere nede end mennesker, som hun i forvejen kun ser, som mad og intet andet...
Analeigh og Ashley Kort sagt så vil/ser Ashley Analeigh, som udelukkede mad og intet andet.. Så kan ikke lige rigtig se nogle muligheder der o.o
|
|
|
Post by Dylan Carter on Nov 27, 2011 18:19:19 GMT
Dylan og Mimi Haha, okay, lad os da prøve på et tidspunkt (;
Analeigh og Mimi Hun er tilflyttet (:
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 27, 2011 18:48:34 GMT
Dylan og MimiDet er bare en deal ^^ Analeigh og MimiOkay Så er jeg ret lost med ideer pt o.o Desværre
|
|
|
Post by Nikolas Hjorth Schmidt on Nov 27, 2011 22:24:52 GMT
Frederik og Mimi Jeg er helt enig ^^
Jasper og Ashley Sådan har jeg det også med Jasper.. Men ja vi er hvert fald enig i noget flirt af en art
Frederik og Ashley Det kunne de uden tvivl godt.. Så det er jo faktisk allerede på plads med dem også
Niko og Ashley Nej når de to er sammen og går i byen sammen, så er der bestemt ingen eller intet der er sikkert Det er jo det sjove.. Jo jeg er helt enig, hun har ikke mødt Jasper før.. Først i deres første tråd.. Men Niko mødte hun igennem Frederik?
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Nov 27, 2011 22:33:52 GMT
Frederik og Mimi Jamen så er den også helt på plads Så er vi faktisk også færdig med Mimi og dine delen ^^
Jasper og Ashley Det er vi helt enig og så må vi bare vente og se hvad der kommer til at sket i trådene ^^
Frederik og Ashley Jep det er det ^^
Niko og Ashley
Nej det er der nemlig ikke xD Og ja, det er det sjove ^^ Men ja, det passer rigtig godt med at hun har mødt Niko gennem Frederik
|
|