|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Jan 21, 2013 19:27:52 GMT
Den 21/1-2013
Nu hvor jeg er vent tilbage til siden, så søger jeg plots af alle slags (jer, som har haft skrevet tidligt med mig omkring plots så prik lige til mig hvis i stadig er på siden og er friske på plotte det, som vi har haft snakket om) Hvis jeg intet hører fra nogen så vælgere jeg at gå ud fra 'tavlen' er ren og intet er aftalt.
|
|
|
Post by Caleb Hunter on Jan 22, 2013 12:23:51 GMT
Jamen jeg er interesseret i at kunne lave nogle plots. Kan ikke lige umiddelbart huske om vi havde lavet nogen aftaler den gang, men i hvert fald kan der jo laves nye! Jeg stiller gerne Angel Hall, Caleb Hunter og Xavier Lewis til rådighed... Angel er en dominerende, selvoptaget vampyr. Caleb en kontrol-freak, men alligevel utrolig charmerende og ikke mindst forførende hybrid, bedrevidende og flabet. Og til sidst Xavier, en virkelig pålidelig original vampyr med "hjertet" det rette sted
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Jan 22, 2013 14:02:07 GMT
Det kan jeg ikke lige huske om vi har ^^
Angel Hun lyder en del, som Ashley xD
Caleb Han lyder, som typen der nemt kunne få en lussing af Mimi udelukket på grund af måden, som han er xD
Xavier Lyder, som en virkelig sød en der bare skal krammes ^^
Men desværre så er jeg tom for ideer lige her og nu. Dog, er jeg mere end frisk på, at finde ud af noget mellem dine og mine ^^
|
|