|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 19:23:45 GMT
Alexander Sareno Lorenz II
[/size] Alder: Han er fastfrosset i midttyverne, men er rundet de 800 år Race: Original Dæmon ProfilskemaJeg søger nogle relationer og plots til Alexander. Det kan være alt fra bekendtskaber til store plots - jeg er åben over for lidt af hvert. Selv har jeg ikke nogle forslag her til at starte med, men I er alle velkomne til at tjekke hans profil ud og komme med nogle forslag
|
|
|
Post by Analeigh Hartnett on Oct 19, 2011 19:37:24 GMT
Tjaa, han må da gerne på en eller anden måde kende Analeigh, har bare desværre ikke lige nogle ideer til hvordan?
|
|
|
Post by milaray on Oct 19, 2011 19:45:47 GMT
tjaeh, jeg har Milaray (igang med hendes skema nu ) eller Nanna E Borri ? Du kan selv bestemme men vil godt stille dem til rådighed
|
|
|
Post by Nanna E. Borri on Oct 19, 2011 19:55:42 GMT
jeg prøver lige igen jeg droppede Milaray, synes jeg gik lige lovlig hurtigt frem, MEN jeg har Nanna E Borri, og Goyath'al Lorranía, de er begge vareulve, men har vidt forskellige personligheder, du kan læse om dem hvis du vil (Kunne være rart med nogle relationer af en art hvis det er
|
|
|
Post by Sharon Vinclet on Oct 19, 2011 20:00:52 GMT
Du kan måske bruge min dæmon Willow eller vampyren Angel ? ^^
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 20:18:15 GMT
Yay! Elsker svar på plottråde ;b Kommer lige med nogle udkast som I så kan vælge at arbejde ud fra eller droppe AnaleighDet at hun er et menneske gør hende en smule interessant for Alexander, som med glæde udnytter ethvert menneske til at eksperimentere psykisk med. I hendes personlighed står der, at hun finder det mystiske tillokkende, så på den side kunne hun jo også se det interessante i Alexander, eftersom han aldrig viser tydelige følelser og ofte har en lidt mystisk facade over sig... Er, som nævnt, ikke så opfindsom, men kan godt se potentialet til et eller andet sjovt. NannaDet at hun er varulv gør, at Alexander helt automatisk føler sig en smule truet, dog uden at vise det overhovedet. Der står at hun hurtigt stoler på fremmede og det kunne nemt gå hen og blive noget Alexander ville udnytte. Han er jo meget typen der forsøger at lege med folks psyke og eftersom han jo ikke kan bruge hende som føde, som et menneske, ville han godt kunne se det sjove i at forsøge og nedbryde hende mere eller mindre. Du må sige til hvis du har en sej idé Goyath'alSamme kriterie som Nanna med hensyn til varulve tingen Det at Goyath'al så er aggressivt anlagt kan jeg godt se det interessante i. Hvis hun agere aggressivt over for Alexander vil han i hvertfald højst sandsynligt reagere på det, så synes stensikkert vi kunne finde på et eller andet på den front..! Fyr løs AngelHmm.. Hun minder jo uhyggeligt meget om Alexander og det kunne jo gå hen og blive ganske interessant, specielt også fordi hun er vampyr og allerede der har en smule tiltrækningskraft overfor Alexander... Dog ville han også blive provokeret af hendes egoisme, netop fordi han jo ser sig selv som det ultimative væsen.. Det kunne blive sjoov'. WillowWillow er lidt typen, som Alexander bestemt ikke ville have meget til overs for og havde hun været en anden race ville han nok hurtigt få nok og forsøge at gøre noget ved sagen. Men det kan måske netop gå hen og blive lidt interessant at hun ligesom er hans "egen" race og at han måske derfor kan gå hen og blive en smule beskyttende? Ved det ikke.. Kom med forslag ;b
|
|
|
Post by Analeigh Hartnett on Oct 19, 2011 20:23:42 GMT
Det kunne helt bestemt være interessant ja (; Men de kan jo bare mødes på et eller andet tidspunkt hvis det er, for er selv lidt tom for eventuelle ideer
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 20:24:52 GMT
God idé.. Vi kan bare lade dem mødes og se hvad der sker Hvis du engang skriver en tråd svarer jeg gerne
|
|
|
Post by Analeigh Hartnett on Oct 19, 2011 20:26:58 GMT
Har du tid nu? (;
|
|
|
Post by Nanna E. Borri on Oct 19, 2011 20:27:43 GMT
årh ku være herre fedt hvis der kunne ske noget med Goya og Alex xD! men ok hvis han føler sig truet kan det nok ikke blive noget hvor kærlighed er involveret eller? jeg er sådan seet også åben for det meste xD
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 20:27:49 GMT
Jep
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 20:31:59 GMT
GoyaPå længere sigt kunne der godt komme noget kærlighed ind i det, hvis du vil. Jeg er i hvertfald åben over for det, men det vil ikke være noget der bare kommer ud af det blå fra Alexanders side, men det gør det bestemt ikke mindre interessant
|
|