|
Post by Nanna E. Borri on Oct 19, 2011 20:35:06 GMT
uh det vil jeg geerne xD har ondt af at jeg har skabt en karakter som hende, tror selv hun er lidt kompliceret men tro mig regner helelr ikke med det kommer til at være let fra unge Goya's side xD men kunne være sjovt med en dæmon og vareulv
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 20:38:22 GMT
Det kunne gå hen og blive ganske interessant.. Specielt med de to personlighedstyper I'm on!
|
|
|
Post by Nanna E. Borri on Oct 19, 2011 20:44:37 GMT
SÅDAN!! jeg skal lige blive færdig med Brahm, så kan vores skrive sammen efter det kommer til at blive rigtig spændende
|
|
|
Post by Administrator on Oct 19, 2011 21:07:48 GMT
Jeg tænkte der måske kunne være noget uforpligtende flirt mellem Angel og Alexander -- sådan en smule hedt, hvor de bruger hinanden, men der ikke ligger andet i det end sjov og bare for at være sammen med nogen, som kan tåle at man er lidt hård; og Angel evt. har ejerfornemmelse for ham - ikke følelser, men at hun bestemt ikke bryder sig om at han ses med andre ?
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 19, 2011 21:51:30 GMT
Det lyder som en god idé! Jeg er frisk!
|
|
|
Post by Goyath'al Lorranía on Oct 20, 2011 5:44:59 GMT
Haha drama xD
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 20, 2011 10:47:18 GMT
I love that
|
|
|
Post by Mimi Cinderella van Dall on Dec 8, 2011 10:12:50 GMT
Hvis det er så stiller jeg gerne Mimi til rådighed ^^ Godt nok er hun bare et menneske.. Meeen lad os bare sige der er ikke endnu være nogle, som ikke har kunne morer sig i hendes selvskab udanset hvadfor en race den anden er
|
|