Admin's chars !
Dec 26, 2012 10:47:47 GMT
Post by Administrator on Dec 26, 2012 10:47:47 GMT
Hey there!
Det er sådan, at jeg efterhånden har et par chars, men for I lige er underrettede, så kender nogle af mine chars hinanden, for netop at kunne have et større netværk herinde på siden.
De nuværende plots som jeg har mellem mine chars er følgende;
Sharon Vinclet - menneske VS. Xavier Lewis - original vampyr.
Xavier er en ældgammel vampyr, som rent faktisk er en original vampyr og hermed en af de ældste på siden. Men han og Sharon har et specielt venskab. Sharon har ingen idé om hvad han er endnu, men de har et tæt venskab og han sørger for at hjælpe hende i gennem alle tænkelige scenarier. Xavier er ikke ude på at skulle bruge Sharon som en blodbank, men her er tale om et oprigtigt venskab.
Angel Hall - vampyr VS. Caleb Hunter - hybrid
Disse to chars har et specielt forhold til hinanden. Caleb er en af de store cassanova'er på siden, og Angel har været røget i fælden før, og nager et stort had/vrede for Caleb. Han har engang udnyttet hende på det groveste, og derfor har de et meget anspændt forhold, men Angel er bestemt ikke glad for nogen nærmer sig hendes "ejendom", som i dette tilfælde er Caleb.
Morgan Lawrence - shifter VS. Xavier Lewis - original vampyr
Morgan er underrettet om at der findes nogle forskellige væsner, men en særlig vampyr har hjulpet hende til at genfinde sin lille gnist tilbage, og som har lært hende om de væsner der findes, som hun kender til.
Morgan har rødder som gør, at Xavier og hende er i familie med hinanden langt, langt ude.
Hvis I derude har lyst til at lave plots med mine karakterer, så er de følgende:
Sharon Vinclet - Menneske
Angel Hall - Vampyr
Xavier Lewis - Original vampyr
Caleb Hunter - Hybrid
Morgan Lawrence - Shifter
Søger lige fra flirts, til venner, bekendtskaber og fjender. Bare kom med forslag!