|
Post by Fiona "Fi" Chamberlain on Dec 9, 2012 14:26:47 GMT
Jeg vælger at oprette en samlet tråd til mine karakterer, da det vil gøre det lidt mere overskueligt (:
Jeg har følgende karakterer:
CLARISSA DAVIDSON • 19 år • Menneske • Heteroseksuel • Rødhåret, bleg, slank, 168 høj, brune øjne • Munter, eventyrlysten, sofistikeret, følsom, loyal • Elsker fotografering, litteratur – specielt Shakespeare • Gymnasieelev – kreativ linje • Billetkontrollør i biografen
Til Clarissa søger jeg evt. følgende:
• Gamle bekendtskaber • Bedste ven(inde) • Evt. flirt • Evt. storebror
CORMAC MCLAGGEN • 21 år • Varulv • Heteroseksuel • Brunhåret, solbrun-ish, muskuløs, 178 høj, brune øjne • Drengerøv, selvbevidst, lettere arrogant, munter, provokerende, jordnær, temperamentsfuld • Elsker sport, piger • Droppede ud af college halvvejs gennem andet år • Pt. arbejdsløs
Til Cormac søger jeg følgende:
• Gamle bekendtskaber • Gamle venner • Flirts – nye & gamle • ”Fjender”
FIONA CHAMBERLAIN • 19 år • Varulv • Heteroseksuel • Brunhåret, solbrun-ish, lettere kurvet, 178 høj, brune øjne • Selvsikker, provokerende, drengepige, impulsiv, sexet, temperamentsfuld • Elsker naturen, løb, hankønsvæsner • Færdiggjort high school • Pt. arbejdsløs
Til Fi søger jeg følgende:
• Gamle bekendtskaber (gerne andre varulve) • Gamle venner • Broderfigur • Flirts – nye & gamle • ”Fjender”
Andre forslag er meget velkommende, så hvis du har et super interessant forslag, så bare kom med det! (:
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Dec 26, 2012 3:35:59 GMT
Jeg har Elisabeth, Alera & Derek hvis det skulle friste!
Elisabeth: Vampyr ¤ 21 år ¤ virkelig flink ¤ lever af dyreblod
Alera: Original Vampire ¤ ukendt alder ¤ meget arrogant og selvoptaget ¤ lever af at håndse rundt med folk xD
Derek: Varulv ¤ 26 år ¤ lige kommet til byen i sin søgen efter sine søskende ¤ meget reserveret og udtryksløs
|
|
|
Post by Fiona "Fi" Chamberlain on Dec 28, 2012 0:34:26 GMT
Halløjsa! : D
Umiddelbart ved jeg ikke lige hvor min Clarissa skulle passe ind med dine, så hende udelukker jeg lige til at starte med.
Jeg ved ikke lige hvordan varulve og vampyrer skulle fungere sammen, men det kunne måske være ret sjovt med et møde med Cormac og en af dine to vampyrkvinder, og se hvad der ville ske? ; )
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du kunne have i tankerne omkring plots på kryds og på tværs, men da både Fi og Derek er varulve, kunne de måske få et "bånd" af en art, grundet i at de faktisk begge har ulvegenet? Ved ikke lige hvor stærkt et bånd, eller hvilken slags, men har du nogle idéer måske? :b
Jeg har meget stor kreativitet omkring sådan noget, som du kan se, lol xD
|
|
|
Post by Derek Scott Lupinotuum on Dec 29, 2012 19:02:07 GMT
Umiddelbart tror jeg at Alera og Comac kunne få underholdende tråde grundet deres personligheder! xD ved ikke hvad han selv mener og vampyrer men han skal være velkommen til at flippe hvis det er sådan han er xD
Fi og Derek kunne sagtens få et bånd, venskabeligt eller noget dybere kan man jo finde ud af hen ad vejen. Derek vil nok være meget mistænksom og forsigtig, men hun er jo varulv så i sidste ende næppe så fjendtlig som overfor andre.
|
|
|
Post by Fiona "Fi" Chamberlain on Dec 29, 2012 21:11:09 GMT
Hmmm, ja. Tror faktisk du kunne have ret i det med de underholdende tråde mellem Cormac og Alera xD
Det andet kunne også lyde meget interessant, men vi må jo prøve at finde ud af at skrive med nogle af dem en dag : )
|
|
|
Post by Jacqueline Moreau on Dec 29, 2012 21:46:24 GMT
Sætter gerne mine tre til rådighed? Selv er jeg ret ide forladt (:
Dylan - Varulv Jacqueline - Shifter Analeigh - Menneske
|
|
|
Post by Fiona "Fi" Chamberlain on Dec 30, 2012 16:26:10 GMT
Dylan & Fi Umiddelbart tænker jeg måske, at de kunne have nogle små stridigheder, grundet at de begge er så stædige og varmblodet. Måske kunne der evt. samtidig være lidt flirt indblandet, på en måde. Det kunne være et ret sjovt mix, hvis du kunne være interesseret ; )
Med de andre, må jeg indrømme, at jeg ikke rigtig har nogle interessante indslag lige nu O:
|
|
|
Post by Dylan Carter on Dec 30, 2012 17:16:06 GMT
Uh ja det kunne være sjovt (:
|
|
|
Post by Derek Scott Lupinotuum on Dec 30, 2012 17:23:17 GMT
Du siger bare til når du vil tråde
|
|