|
Post by Christian Grey on Oct 16, 2012 19:29:17 GMT
Plot med Christian Grey Christian er en.. meget laid back, selvironisk fyr, som mest ser smågnaven ud, og ryger en del - og i og med at han ejer en bar, drikker han også en del... tja, resten kan jo evt ses under hans profil. Jeg er åben for forslag, men kunne især godt bruge følgende: - En kammerat fra da han var i hæren - som kender alle hans 'hemmeligheder'.
- Folk som arbejder for ham som bartendere eller afryddere. Jeg tænker max 3 stk.
- En gammel ven(inde - helst), som er den her eneste som kan få den glade, bekymringsfrie Christian frem, hvor han nærmest er teenager igen.
Som sagt tager jeg imod alle forslag med kyshånd (;
- Cassie
|
|
|
Post by Precious Florés on Oct 16, 2012 19:31:54 GMT
Altså, jeg er altid frisk! Så hvis det endelig skulle være, har jeg Precious og Bradley og hvis de kan bruges, er du da velkommen til at sende mig en pm, så kan vi eventuelt aftale nærmere der? ;-)
|
|
|
Post by Scarlett Anna Petrolo on Oct 17, 2012 8:09:29 GMT
Jeg har Scarlett Anna Petrolo, Hun levede i 18'hundrede tallet og blev lagt i dvale for at vågne op her lagt senere - hun var dog uvidende om at hun ikke døde dengang og det er stadig et mysterium i dag hvorfor hun vågnede op i en skov her i 2012. Det kunne være rigtigt interessant at lave noget med dem ville jeg formode
|
|
|
Post by Jacqueline Moreau on Oct 17, 2012 17:02:39 GMT
Jeg stiller også gerne mine til rådighed, har Analeigh - menneske, Jacqueline - Shifter og Dylan -varulv (:
|
|