|
Post by Dwayne Fransquito on Jul 17, 2012 16:52:05 GMT
Hvis nogen har en idé eller lyst til et plot, så sig til. >:] Læs om Dwayne her: flightwood.proboards.com/index.cgi?board=drenge&action=display&thread=68
Igang værende plots Plottet: 5 mennesker er forsvundet fra den lille westernby Shadow Creek Ranch, beliggende et stykke uden for Flightwood. Da de dukker op igen døde, drænet for blod. Får hunteren Chase interesse for sagen og drager derud for at undersøge tingene. Her møder han dæmonen Dwayne, som står bag drabene. Tag: Chase Walker
Plottet: Det er som sådan ikke noget plot, blot to gamle chars' som kender hinanden fra et andet forum. Dog syntes jeg det skulle herind, som forklaring på hvorfor de opfører sig som om de har kendt hinanden længe - Hvilket de jo har, på en eller anden måde ^^ Tag: Josette le Bousier
Plottet: Callies forældre er i sin tid blevet dræbt af en dæmon, hvilket var grunden til at hun valgte livet som Hunter. Hvad sker der, når hun pludselig står ansigt til ansigt med dæmonen, som frarøvede hende sit kæreste eje? Tag: Callie Rose
|
|
|
Post by Callie Rose on Jul 18, 2012 8:26:20 GMT
Hellow ^^
Ved ikke om du kunne være interesseret i det, men min person som er hunter - Callie Rose - hendes forældre blev dræbt af en dæmon, hvilket var det, der fik Callie til at blive det, hun nu er. Så jeg tænkte på, at det kunne være, at Dwayne ville være denne dæmon, hvis du synes, at det måske kunne være et meget spændende plot? ^^ ;D
|
|
|
Post by Dwayne Fransquito on Jul 18, 2012 17:18:14 GMT
Uh det synes jeg da kunne være rigtig spændende! Den vil jeg meget gerne være med på ^^,
|
|
|
Post by Callie Rose on Jul 18, 2012 20:27:59 GMT
Ih, super! Fedt! ;D ^^
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Jul 20, 2012 9:32:18 GMT
Hvis du finder Candice spændene at bruge i et plot så må du endeligt sige til! Er rimeligt frisk
|
|
|
Post by Dwayne Fransquito on Jul 20, 2012 9:59:18 GMT
Tanken har strejfet mig! En dæmon og en heks er jo et sjovt lille miks. Men jeg er dog ikke kommet frem til noget specifikt >.< Skal nok melde ud hvis en god lille idé skulle dukke op.
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Jul 20, 2012 16:38:49 GMT
Fanherligt det kunne blive en muntert underholdene sag!
|
|