Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2011 21:46:04 GMT
Så var det vidst også på tide jeg fik oprettet en plot-tråd? Jeg ved nu ikke om dette egentlig er en plot-tråd, men i værste fald kan du altid betragte denne tråd som en måde hvorpå jeg raver nogle tråde til mig. ^^ Ja, jeg mangler egentlig relationer, plots og tråde til Vladimir, og derfor havde jeg håbet at du kunne hjælpe mig med det? Vladimir er en Original Demon, hvilket vil sige at han er stærkere end 'normale' demoner, og besidder flere mentale og manipulative evner. Han er en melankolsk figur, der lever af selve natten, og de udskejelser der foregår i mørket. Han ejer og bestyrer 'Night Club' i Frightwood, men har kun gjort det i to år indtil videre. Derfor er det ikke alle der ved hvad han er, eller hvem han er. Han har som så mange andre, en lang historie bag sig. Dog er hans historie baseret og centreret omkring krig, kaos, griskhed og vold, så for Vladimir er der ikke mange andre ting som bærer mening for ham. Vladimir er dog i aller højeste grad en separatist, i form af hans had overfor andre racer. Det er mere et idealistisk synspunkt som han har båret med sig efter hans tid med Nazisterne. Mennesker betyder ingenting for ham, og selvom de både kan fascinere og overraske ham, er de blot som insekter han gerne piner ved at pille vinger og ben af. Andre overnaturlige væsner bekymrer ham egentlig ikke, end ikke andre 'Originale' væsner. I kan altid læse mere på hans profil. Det er egentlig ikke noget specielt jeg leder efter. Han knytter sig ikke emotionelt til andre, så romantiske plots eller relationer der gælder begge veje, går ikke i dette tilfælde. Han forsøger sig som businessman nu hvor der ikke er flere bestialske krige at leve af. Så han kunne vel altid bruge en smuk bartender i hans klub? Jeg er altid klar på at bygge videre på mere dybdegående plots, så alle salgs ideer er velkommende! Jeg glæder mig til at høre fra jer, og vær endelig ikke generte
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Dec 20, 2011 11:01:31 GMT
Vladimir & Alera/Elisabeth
Hejsa! X3 stalker altid plottråde så kom til at gøre det her også xD
Har både Alera og Elisabeth, den ene er Orginal Vampire, den anden en almindelig vampyr. Ved ikke om du kan bruge dem til noget men stiller dem til rådighed hvis du skulle have en ide ^____^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2011 11:27:14 GMT
Hey there ^^ Man kunne vel sige at Alera og Vladimir har blot en smule til fælles. De er begge originale væsner, dog af hver deres art, og man kunne måske kalde dem begge emotionelt distancerede. Alderen har de vel også til fælles, selvom hun er meget ældre end ham. Jeg læste mig frem til at Alera er sangerinde og danser. Måske noget hun optræder med? Vladimir er tankelæser, så han vil hurtigt kunne finde ud af hvad hun egentlig er, så hendes race vil ikke være nogen hemmelighed. Men det jeg umiddelbart tænker er at 'Night Club' måske leder efter artister og danserinder som måske kunne lokke lidt flere ud i skoven. Men der er vel ikke andet at gøre end at lade dem mødes, måske i form af et interview eller noget lignende? ^^ så kan alt muligt andet jo altid udvikle sig. Med hensyn til Elisabeth. Hun er ung, men hun har mange jobs, så et job på Night Club ville måske ikke være så oplagt. Ellers har jeg egentlig ikke rigtig noget i tankerne med hensyn til Elisabeth og Vladimir. Men du er jo altid velkommen til at komme med dine egne inputs
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Dec 20, 2011 11:59:21 GMT
Alera vil nok intet have imod at komme og synge eller danse, men det bliver næppe et fast job for hun er professionel sangerinde og ifølge hende er det langt under hendes stand at komme der for at synge når hun har et større publikum, men hvad! hun gøre en del for en ordentlig sum penge hvilket hun også fik kræve af ham hvis han vil have hende til at synge/danse. Men det kan jo ikke skade at de mødtes og "aftalte" det hele jeg tvivler på at hun selv vil opsøge ham ^^"
Med hensyn til Elisabeth må jeg lige tænke mig om xD jeg kan nemlig ikke finde på noget selv og ja hun har mange jobs så et arbejde på Night Club er næppe er der næppe plads til
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2011 12:12:52 GMT
Hehe men som det står lige nu har jeg ikke rigtig andre ideer til plots eller relationer imellem hende og Vladimir. Måske har de mødtes før, for mange år siden? Måske skal vi blot starte en tråd et sted og se hvor det fører hen? ^^
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Dec 20, 2011 12:15:06 GMT
Det kunne de måske godt ja, stødt ind på hinanden måske uden rigtigt at have haft kontakt ellers? i dont know xD men jo synes de skulle mødes du må gerne lave en tråd xD
|
|
|
Post by Sharon Vinclet on Dec 20, 2011 15:26:53 GMT
Jeg har en masse karakterer. Sharon som er et menneske , Angel som er en vampyr, Xavier som er en original vampyr, Landon der en dæmon, Aaron som er varulv og ikke mindst Willow/Leah som er dæmon
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2011 22:20:31 GMT
Jamen dog Sharon. Skal jeg læse dem alle, eller mangler du relationer til en eller flere bestemte af dem? ^^
|
|
|
Post by Sharon Vinclet on Dec 21, 2011 9:41:39 GMT
Hm, altså jeg kunne godt bruge relationer til min selvfikserede vampyr Angel og min Orignale vampyr, Xavier Så hvis du bare læser om de to ? ^^
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Jul 11, 2012 10:29:55 GMT
Altså for min skyld nupper min heks Candice gerne et job til sig eller andet der kunne være spændene
|
|