|
Post by Hector Cross on Dec 11, 2011 14:32:38 GMT
|
|
|
Post by Nadine Patel on Dec 27, 2012 16:32:55 GMT
Hiver lige denne op igen Min lille yderst overlegne dame savner lidt spænding Er med på lidt af hvert, så længe hun overlever hæhæ, skal dog lige nævnes hun er meget bevidst om hun føler sig langt mere værdi end alle andre, en fordel men også en ulempe i forkert selskab. Kom frisk
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Dec 27, 2012 16:39:25 GMT
Stiller mine tre chars til rådighed!
Har Elisabeth, Alera & Derek! ^^ hvis du kan bruge en eller flere af dem så sig endelig til! ^___^
|
|
|
Post by Nadine Patel on Dec 27, 2012 16:50:15 GMT
Uhh spændende Jamen er frisk på lidt af hvert. Kort om Nadine, så er hun udelukkende karrierekvinde der gør ALT for at vinde. Hun er magtsyg, som følge af hendes fortid og arbejde, og vil aldrig tillade sig selv at blive undertrykt af andre. Hun er stædig som bare pokker... Men men men... Kommer man under huden på hende, vil der vise sig en mere åben, snaksaglig person, som dog mangler alt hvad der hedder kærlighed i hjertet. Hun kan have sine gode dage hvor hun godt kan snakke med andre, men altid hvor hun vil føle sig overlegen. Så hvis du er frisk på noget med en af dem, er jeg også.. Hun kender godt til vampyrer, og har mødt vreden fra en uden at være blevet klogere hæhæ
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Dec 27, 2012 17:00:02 GMT
Altså.. Elisabeth er selv utrolig stædig, men hun er en flink og venlig sjæl der er ret nysgerrig hvilket ti har bragt hende problemer xD Hun er dybt forelsket i fyren der forvandlet hende, men han gengælder ikke hendes følelser..ergo, ulykkelig kærlighed.
Alera, ja hun er en af de ældste vampyrer i verden, arrogant, selvoptaget, egocentrisk og hvorimod folk mener de selv er de bedste i verden så VED Alera at hun ER den bedste og det bedste der er sket for verden. Uden hende, vil verden ikke være det samme xD Hun er skam forelsket.. i sig selv! XD
Derek er varulv, kort lunte og ret kold. Han har aldrig oplevet kærlighed eftersom han har brugt det meste af sit liv på at forsøge at overleve, samt finde sine søskende og dræbe sine forældres morder...
Har du ideer? XD er selv lidt blank ^^''
|
|
|
Post by Nadine Patel on Dec 27, 2012 17:10:21 GMT
Bumbum.. Ja.. Hælder måske lidt imod Derek for måske at få lidt drama hæhæ.. ELSKER drama.. XD Men hvad skulle der lige ske?
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Dec 27, 2012 17:11:37 GMT
Drama er mit mellemnavn :b hmm hmm.. det er lige hvad hun vil synes om ham? XD
|
|
|
Post by Nadine Patel on Dec 27, 2012 17:20:01 GMT
En fuldmåne? Det kunne da give lidt at skrive om.. Det er det jo trods alt imorgen rigtigt, så en dag for tidligt herinde går nok
Hun skal bare have en okay dag, så ville hun nok kunne omgåes ham uden at få et føl til at starte med
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Dec 27, 2012 18:08:56 GMT
Oki! btw.. har ikke kunnet finde hendes profil, kunne du sende linket? ^^
|
|
|
Post by Nadine Patel on Dec 27, 2012 18:16:06 GMT
|
|