|
Post by missaren on Oct 28, 2011 8:09:20 GMT
Ja, selvom hans profilskema ikke er helt færdigt - jeg arbejder dog på det så hurtigt jeg kan - vil jeg alligevel oprette denne tråd, for at se om der var nogle der ville være interesserede i at plotte lidt med den gamle gut :3 Jeg er rimelig åben overfor forslag til diverse plots, som forvandler, gamle bekendtskaber osv.
Så hvis I føler jer friske, så bare smid en besked : D
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2011 15:35:46 GMT
Har en masse karakterer... Sharon, Landon, Angel, Willow og Aaron - hvis nogen kunne bruges, så sig endelig til
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Oct 28, 2011 15:50:25 GMT
Har så selv kun Elisabeth men hvis hun kan bruges så er det var perfect
|
|
|
Post by missaren on Oct 28, 2011 16:24:48 GMT
Trillen; Der kunne skam godt være et plot eller to mellem dine personer - lige pt. ved jeg dog ikke hvem eller hvordan, men hvis du evt. har et forslag kan vi da snakke om det? ; )
Miss Cute; Elisabeth kan skam sagtens bruges! Men da jeg synes du virker så utrolig kreativ, tænkte jeg lidt på om du havde et forslag? Eheheh, ej. Vi kan skam sagtens finde ud af noget, jeg skal nok bare lige have kradset nogle ting ned om ham :3
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Oct 28, 2011 16:29:43 GMT
Con: Jamen jeg ved det ikke, jeg er skam kreativ men det er jo din char og jeg ved ikke hvilke planer du har med ham eller hvordan han er som person! så... hvis du har en ide så er jeg åben for ideer! især noget med problemer, drama og konflikter xD
|
|
|
Post by missaren on Oct 28, 2011 20:19:46 GMT
Elisabeth; Haha, det var nu også ment lidt som en joke xD Men jeg elsker drama - men umiddelbart er jeg lidt halvtom for dramatiske idéer O: Det kan være jeg kommer på noget kreativt her om snart, når hans baggrund er blevet færdig. Eller at der er et lyn der slår ned fra en skyfri himmel :3
|
|
|
Post by Elisabeth Rose Medington on Oct 29, 2011 14:04:30 GMT
Con: Jamen så må vi håbe du får en ide.. jeg jeg gør og du siger bare til ^^
|
|
|
Post by Goyath'al Lorranía on Nov 1, 2011 11:35:22 GMT
jeg tilbyder gerne Goyath'al og Nanna til rådighed
|
|