|
Post by Alastair Manchfield on Oct 20, 2011 10:46:30 GMT
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 20, 2011 10:50:07 GMT
Hey, du! Jeg stiller Alexander til rådighed, selvom jeg ikke lige har et forslag til, hvad du kan bruge ham til. Som hybrid er Alastair mere eller mindre en trussel for Alexander, eftersom hybridracen jo er stærk - dermed ikke sagt at Alexander vil have den mindste respekt for ham :b
|
|
|
Post by Alastair Manchfield on Oct 20, 2011 13:06:14 GMT
Altså hvad jeg sådan lige kunne forestille mig, så kunne det være noget med at Alexander og Alastair i det hele taget enlig ikke bryder sig om hinanden, men alligevel er stødt på hinanden f.eks. på en bar et sted eller noget hvor deres had til hinanden blev lagt til side og de kort virkede til at have noget alla et venskab kørende. Men at de ja, generelt ikke kan udstå hinanden.
|
|
|
Post by Nanna E. Borri on Oct 20, 2011 13:47:39 GMT
Nanna som flirt hahaha xD! Hun kan faktisk være moden, eller tidligere bekendtskaber
|
|
|
Post by Alexander Lorenz on Oct 20, 2011 14:25:01 GMT
Lyder som en idé.. Det kan jo også være at de har nogle fælles venner og sådan
|
|
|
Post by Alastair Manchfield on Oct 21, 2011 9:32:18 GMT
Nanna vs. Alastair: Altså jeg tror ikke det ville kunne blive til en flirt der, det er Alastair for bevidst til, for ikke nok med at hun er ung i forholds til hand tilfrossede alder, men hun virker bare endnu yngre fordi han har jo endda mange flere år at trække af til sine 26. Men man kunne jo måske finde på noget med at han har mødt hendes forældre evt. måske hendes mor og lavet lidt drama der? Alexander vs. Aalastair: Ja nemlig. :b
|
|
|
Post by Goyath'al Lorranía on Oct 21, 2011 9:35:31 GMT
Det kunne vi godt Hæhæ det skal nok blive sjovt
|
|
|
Post by Analeigh Hartnett on Oct 21, 2011 9:38:48 GMT
Rejen du skal også være velkommen til at bruge lille Analeigh, også lige hvad du synes det kunne blive til? Jeg er rimelig åben
|
|
|
Post by Alastair Manchfield on Oct 21, 2011 10:24:32 GMT
Analeigh vs. Alastair: Altså tror faktisk det kunne være sjovt med et lille venskab der, måske noget der udviklede sig mod flirt. Sådan at de måske har et forhold hvor de ikke har noget imod at lege lidt med hinanden, men selvfølgelig vil Alastair som altid være besværlig med sine humørsvingninger. Men ja, hvad siger du?
|
|
|
Post by Analeigh Hartnett on Oct 21, 2011 10:26:11 GMT
Hmm, det lyder nu meget sjovt, lad os da kaste os ud i det på et tidspunkt Det skal nok blive spændende (;
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Aug 7, 2012 10:19:16 GMT
|
|