|
Post by Alera Von Pietro on Aug 4, 2012 15:17:06 GMT
Velkommen til min plottråd!
Hello du! ^^
Jeg har valgt at samle mine chars plottråde i en så man har en oversigt over det hele.
Søger plots til begge mine piger og min nyeste mandelige karakter, de er ret forskellige så foreslår at du lige læser profilen ^^
Jeg søger alt mellem himmel og jord, men gerne mere end bare de almindelig venner, fjender osv. Er frisk på stort set alt, og en ide kan altid udvikles uanset størrelse.
Send gerne en PM eller svar i tråden hvis du har en ide! ^^
Søgninger til Alera;
- Hendes forsvundne storebror
- Hendes onkel
- Hendes fætter
- Nogen ofre
- En ekskæreste
Søgninger til Elisabeth;
- Tvillingebror
- Forældre
- Nogen der vil forsøge at manipulere hende
Søgninger til Derek:
- Hans søskende (dem har han en del af)
- Nogle jæger (hunters) han kan jagte
- Relationer fra hans fortid
Alera Melina Von Pietro:
Fuldenavn: Alera Melina Von Pietro Kælenavne: Ale, og af ganske få personer Melina. Køn: Kvinde Alder: Hendes præcise alder er ukendt, hun er dog over 800 år men ligner en på omkring 19 år. Væsen: Orginal Vampire Seksuel orientering: Heteroseksuel Hemmeligheder: - Sin alder – det holder hun for sig selv - Hendes fortid - Forholdet hun havde til den ældre og nu forsvundne bror
Elisabeth Rose Medington:
Fuldenavn: Elisabeth Rose Medington Kælenavne: Elisa, Eli, Beth, Rose eller Miss Medington Køn: Kvinde Alder: 21 år men ligner en på 18-19 år. Forvandlet som 18 årige. Væsen: Vampyr – født som menneske Seksuel orientering:Heteroseksuel Hemmeligheder: - Verden ved ikke at hun er vampyr - At hun faktisk er adelig, selvom det måske ikke betyder spor meget længere.
Derek Scott Lupinotum
Fuldenavn: Derek Scott Lupinotum (IKKE MEDFØDT EFTERNAVN!) Kælenavne:Kaldes mest ved fornavn Køn:Mand Alder: 26 år Væsen: Varulv Seksuel orientering: Heteroseksuel Hemmeligheder: - Hans race er naturligvis en hemmelighed, om end det gennem tiden har været svært at holde skjult. - Hans fortid – fortid og identitet hører sammen, racen har haft stor indflydelse på fortiden som derfor også er mørklagt.
|
Post by Candice Lyster Williams on Aug 4, 2012 19:45:02 GMT
Candice er til rådighed - Hun er heks ;-)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2012 4:52:29 GMT
Hvis du kan bruge enten min Angel Hall (vampire), Xavier Lewis (original vampire) eller Caleb Hunter (Hybrid), så må du endelig sige til. Er frisk på lidt af hvert :]
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Aug 5, 2012 18:47:48 GMT
Candice & Elisabeth: - kunne forestille mig at Elisa og Candice kunne have været veninder inden elisa blev forvandlet og at hun var den eneste elisa holdt kontakten til efter forvandlingen fordi hun kunne lugte at hendes blod var anderledes og at hun ikke var et almindeligt menneske. Din mening?
Candice & Alera: Kan ikke lige komme på noget her udover at hun kunne være den der trak Candice mod mørket? Eller i hvert fald udnyttede hende.
Angel & Alera: Tror helt klart de to kan blive veninder eller noget tæt på der.. Shoppeveninder eller sådan noget. Deres personligheder passer rimelig meget sammen synes jeg så tror ikke det vil være helt umuligt.
Xavier & Elisabeth: Hun har selv problemer med at styre sin blodtørst og måske kunne han de noget fælles med hende. Hun er selv rolig, høflig og intelligent men ret ung.. Han kunne tage hende under sine vinger og undervise hende lidt? Så kan vi altid se hvordan det udvikler sig.
Xavier & Alera: De to kunne have mødtes og derved kende hinanden fra fortiden. Hvis han altid har været så sofistikeret (eller sa de mødtes) ville hun nok have forsøgt at ryste han lidt eller rokke ham.
Caleb & Alera: Denne fyr er et klart noget for Alera. Ikke alene vil hun elske hans udseende men også hans personliged og agressivitet. Synes de skulle mødes så må vi se hvad skæbnen har at sige
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Aug 5, 2012 20:11:30 GMT
Jeg ved ikke med Candice og Elisabeth - men hvis det endeligt er, så kan vi jo skrive med dem? Men med din idé om at Alera skulle være den der trækker Candice mod mørket, jamen den er jo bare fantastisk hvis du er med på den! ;-)
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Aug 5, 2012 20:41:04 GMT
Så er det sådan det bliver
|
|
|
Post by Candice Lyster Williams on Aug 5, 2012 20:45:59 GMT
Skal vi starte en tråd så? :-)
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Aug 5, 2012 21:50:42 GMT
Du er velkommen til at law en så svarer jeg ^^
|
|
|
Post by Xavier Lewis on Aug 9, 2012 11:12:09 GMT
Med hensyn til forholdet mellem Alera og Angel, kunne vi godt finde ud af noget. De kunne have en eller anden forståelse overfor hinanden og kendt hinanden i gennem en del tid?
Elisabeth og Xavier kunne sagtens have et specielt forhold til hinanden, som du siger med at han oplærte hende på en eller anden måde og hjalp hende i gennem de svære situationer med blodtørst osv...
Alera og Xavier kunne helt sikkert godt kende hinanden fra fortiden. Men tænkte, at der måske kunne være en længere historie bag deres relation til hinanden... hmn?
Og så bemærkede jeg du havde svaret i mit plot-indlæg med Caleb samt Alera og det kunne helt sikkert godt være interessant, med at hun kunne bringe hans pis i kog på den ene eller anden måde, uden at han ønsker at røre hende eller skade hende. Måske en lille smule flirt indblandet?
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Aug 10, 2012 14:46:39 GMT
Angel & Alera Det kunne de sagtens ja. De kunne jo have mødtes før i tiden, skabt kaos sammen, morede sig og gået hver deres vej men holdt kontakten og nu mødes de igen?
Xavier & Elisabeth Godt, så har hun ikke været helt alene om det.
Xavier & Alera Har intet imod en længere historie bag deres relation! Har du en ide selv?
Caleb & Alera Flirt lyder helt fint, det skal nok blive sjovt ^_^
|
|
|
Post by Alera Von Pietro on Aug 15, 2012 14:12:04 GMT
UPDATE UPDATE UPDATE - Nu er min nyeste char (Derek) også sat på ^^
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2012 15:09:53 GMT
Min søde Shifter-pige, Morgan kunne meget godt bruge nogle relationer/plots med dinDerek. Altså har ikke sådan liiiige nogle idéer lige pt. ^^
|
|